پرتال روانشناسی | سبک زندگی و مرکز خرید

banner ads

حل تمرین تبدیل لاپلاس سیگنال ها

تجزیه و تحلیل سیستم ها به عنوان یکی از دروس مطرح شده در دوره کارشناسی مهندسی برق و یکی از دروس امتحانی کنکور کارشناسی ارشد مهندسی برق، همواره به عنوان پایه لازم برای تحلیل بسیاری از مسائل در سایر دروس کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری بوده و تسلط بر مفاهیم این درس برای دانشجویان الزامی است. در این آموزش ویدیویی سعی شده است تا تست های کنکور سراسری تجزیه و تحلیل سیگنال ها و سیستم ها تا سال ۹۶ حل شوند و در بعضی قسمت ها، تست های کنکور آزاد نیز حل شده است. همچنین تا حد ممکن، فرمول های استفاده شده به همراه اثبات آن ها برای حل تست ها به کار برده شده اند، به گونه ای که بعد از مشاهده این آموزش، روش حل کردن سوالات را بدون نیاز به حفظ کردن فرمول های جانبی، خواهید آموخت. ما در این آموزش قصد داریم تا تبدیل لاپلاس سیگنال ها را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

👤 مدرس: مهندس سجاد جودکی
🕓 مدت زمان: ۵۷ دقیقه

 

تجزیه و تحلیل سیستم ها به عنوان یکی از دروس مطرح شده در دوره کارشناسی مهندسی برق و یکی از دروس امتحانی کنکور کارشناسی ارشد مهندسی برق، همواره به عنوان پایه لازم برای تحلیل بسیاری از مسائل در سایر دروس کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری بوده و تسلط بر مفاهیم این درس برای دانشجویان الزامی است.

در این آموزش ویدیویی سعی شده است تا تست های کنکور سراسری تجزیه و تحلیل سیگنال ها و سیستم ها تا سال ۹۶ حل شوند و در بعضی قسمت ها، تست های کنکور آزاد نیز حل شده است. همچنین تا حد ممکن، فرمول های استفاده شده به همراه اثبات آن ها برای حل تست ها به کار برده شده اند، به گونه ای که بعد از مشاهده این آموزش، روش حل کردن سوالات را بدون نیاز به حفظ کردن فرمول های جانبی، خواهید آموخت.

ما در این آموزش قصد داریم تا تبدیل لاپلاس سیگنال ها را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

 

هرست سرفصل ها و رئوس مطالب مطرح شده در این مجموعه آموزشی، در ادامه آمده است:
  • تبدیل لاپلاس سیگنال ها

دانلود مستقیم - حجم دانلود ۳۸ مگابایت (کلیک کنید +)

 

منبع:faradars.org

بازنشر : روانشناسی برتر

محبوب کن - فیس نما

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

Code Center